Ohjeita Teetimeen

Kirjautuminen Teetimeen - ei NexGolf-seuran jäsenyyttä

Mikäli seurallasi ei ole käytössä NexGolf-järjestelmä, tulee sinun rekisteröityä Teetimen käyttäjäksi osoitteessa https://teetime.fi/#!/register

Kirjaudu sisään web-käyttöliittymällä osoitteessa https://teetime.fi/ välilehdeltä "Kirjautuminen muille pelaajille".
Käyttäjätunnuksena toimii rekisteröimäsi sähköpostiosoite.

Teetime.fi-palvelua voit käyttää myös ilmaisen mobiilisovelluksen kautta. Löydät sen sovelluskaupasta nimellä NexGolf.
Kirjaudu sisään rekisteröimälläsi sähköpostiosoitteella ja salasanallasi.
Seura-tieto jätetään tyhjäksi, "Ei seuraa".

Kirjautuminen Teetimeen - NexGolf-seuran jäsenet

Mikäli seurasi käyttää NexGolfia, pääset kirjautumaan Teetimeen samoilla NexGolf-tunnuksilla kuin ajanvaraukseen. Kirjautumisongelmissa ole yhteydessä oman seurasi caddiemasteriin, joka voi tarkistaa tietosi ja asettaa tarvittaessa uuden salasanan.

Tiedoissani näkyy väärä seura ja tasoitus

Sinun tulee poistaa vanha käyttäjätilisi ja rekisteröityä uudelleen uuden seuran jäsenenä.
Kirjaudu sisään Teetimen web-käyttöliittymällä osoitteessa https://teetime.fi/
Omasta nimestäsi pääset profiiliisi. Profiili-sivun alalaidassa on painike "Poista käyttäjätili", josta voit poistaa vanhentuneen Teetime-tilisi.
Kun tili on poistettu, voit rekisteröityä uudelleen osoitteessa https://teetime.fi/#!/register uuden seuran jäsenyydellä.

Sähköpostiosoitteeni on virheellinen

Pelaajien tiedot noudetaan Golfliiton eBirdie-järjestelmästä.
Päivitä osoitetietosi kotiseuraasi ja pyydä seuraasi varmistamaan, että tieto päivittyy myös eBirdieen.

Kirjautuminen ei onnistu

Tarkista, että olet rekisteröitynyt Teetimen käyttäjäksi osoitteessa https://teetime.fi/#!/register, jos sinulla ei ole jäsenyyttä NexGolf-seuraan.

Tilaa unohtunut salasana osoitteesta https://teetime.fi/#!/forgotPassword

Mikäli et saa salasanan vaihtolinkkiä tai linkki on vanhentunut, ole yhteydessä Teetimen asiakastukeen info@nexgolf.fi. Kerro viestissä nimesi, seurasi sekä jäsennumerosi.

En saa salasanan vaihtolinkkiä

Tarkista, että olet rekisteröitynyt Teetimen käyttäjäksi. Kokeile rekisteröitymistä sivulla https://teetime.fi/#!/register

Teetime-rekisteröityminen ei onnistu


Syöttämäni sähköpostiosoite on jo käytössä

Sinulta löytyy jo Teetime-rekisteröityminen. Tilaa uusi salasana osoitteesta https://testwaf.nexgolf.fi/dev-teetime/#!/forgotPassword. Jos salasanan vaihtolinkki ei toimi, ole yhteydessä asiakastukeemme. Voimme poistaa aikaisemman rekisteröitymisen, jonka jälkeen voit rekisteröityä uudelleen.

Seuraani ei löydy listalta

Seurallasi on käytössä NexGolf. Kirjautuminen onnistuu NexGolf-tunnuksilla.

Tietojani ei löydy

Teetime noutaa pelaajatiedot Golfliiton järjestelmästä, eBirdiestä. Pyydä seuraasi tarkistamaan, että jäsentietosi eBirdiessä ovat oikein. Tarkistettavia asioita ovat jäsennumero ja syntymäaika.

Rekisteröityminen ei onnistu

Rekisteröitymisen yhteenvetoviesti lähetetään eBirdiessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Pyydä kotiseuraasi tarkistamaan, että sähköpostiosoite löytyy jäsentiedoistasi.

Rekisteröityminen ei onnistu, tiedoille löytyy jo toinen rekisteröityminen

Kokeile kirjautumista ja salasanan tilaamista toiselle sähköpostiosoitteellesi. Mikäli et muista tunnusta, ole yhteydessä asiakastukeemme, niin voimme poistaa aikaisemmat rekisteröitymiset, jonka jälkeen voit rekisteröityä uudelleen.

En löydä listalta seuraa tai haluamaani maksutapaa

Seurat vastaavat itse Teetimessa tarjolla olevista varattavista ajoista sekä tarjolla olevista maksuvaihtoehdoista. Mikäli haluamaasi vaihtoehtoa ei löydy, kannattaa asiasta kysyä suoraan kyseisestä seurasta.

Aikojen varaaminen Teetimessä ei onnistu

Olethan rekisteröitynyt suomalaisen golfseuran jäsenenä? Mikäli rekisteröityminen on tehty ilman seuraa, voidaan aikoja varata vain kentille, jotka tarjoavat Pay&Play-aikoja eli kentällä voidaan pelata ilman greencardia.

En löytänyt ratkaisua ongelmaani

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@nexgolf.fi.
Kerro viestissäsi nimesi, seurasi sekä jäsennumerosi. Kuvaile ongelmatilanne mahdollisimman tarkkaan, sekä kerro käytätkö Teetimen web-käyttöliittymään vai mobiilisovellusta. Mikäli saat ongelmatilanteesta kuvan, se nopeuttaa ongelmatilanteen selvittämisessä.